Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:52:58+01:00
Drodzy mamo i tato, życzymy wam dużo szczęścia i miłości przede wszystkim. Abyście przetrwali ze sobą drugie 25 lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:53:46+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji 25 rocznicy ślubu, dużo zdrowia i radości życia, pogodnych dni , a także pociechy z dzieci.
Życzą i tu piszesz:np. Kinga Jakub , Marta
1 5 1
2009-12-03T17:54:10+01:00
Serdeczne żtczenia zokazji 25 rocznicy ślubu .dla kochanej mamy i taty przesyłaja ich pociechy .


chyba może by :)