Odpowiedzi

2009-12-03T17:57:29+01:00
1. od pierwszego wejrzenia zakochałeś się w Juli?
2.bardzo ją kochałeś?
3.warto było się poświecic dla miłości?
4.czy nie łatwiej było by zerwac niż umierać?
5.nie myślałeś aby życ dalej gdy ona "niby" umarła?
6.wyjechalibyście gdyby ona nie wypiła trucizny?
7.jakie uczucia były w tobie gdy dowiedziałeś się że ona nie żyje?
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:00:50+01:00
Do R : Czy jak zobaczyłeś Julię od razu wiedziałeś, że ona zostanie twoją wybranką?
Do R : Co czułeś, gdy zostałeś wygnany?
Do R : Za co kochałeś Julię?
Do R : Czy czegoś żałujesz?
Do R : Czy zmieniłbyś coś, gdybyś wiedział jak zakończy się ta miłość?
Do R : Jak się czułeś, kiedy zobaczyłeś martwą Julię?
Do R : Kto jest twoim najlepszym przyjacielem i za co go darzysz przyjaźnia.
Do R: Co twoim zdaniem było najpiękniejsze w Julii?
Do R : Co czułeś, gdy dowiedziałes się, ze ma wyjsc za Parysa?
Do R : CZego nigdy nie zapomnisz?
11 4 11