Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:58:24+01:00
Drogi Mikołaju.
Dziś mam wiele rzeczy na głowie, ponieważ zbliża się wigilia i dzieci się niepokoją. Jednak nie martwię się, ponieważ szybo się uwinę ze wszystkim. Lubię święta i tą ciepła rodzinną atmosferę, już nie mogę się wprost doczekać.
1 3 1
2009-12-03T18:00:18+01:00
drogi mikołaju
przez ten rok byłem bardzo grzeczny i chciałbym dostać następujące prezenty:
-konsolę sony psp
-grę sims 3 na psp
-piżamę nocną
Z poważaniem........ .



Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:43:47+01:00
Drogi Mikołaju.Pewnie zdziwisz się, że piszę do Ciebie, ale niestety potrzebuję Twojej pomocy. W ubiegłym roku nie mogłem spełnić wszystkich próśb dzieciaczków z mojego rewiru, ponieważ było ich tak wiele, a Ja tylko sam jeden, i choć bardzo się starałem, to zdaję sobie sprawę, iż są wśród nich i tacy do których nie dotarłem wcale. Dlatego w tym roku, proszę Cię o pomoc.Pewnie we dwóch będzie nam raźniej, dużo szybciej rozdamy prezenty, nikogo nie pominiemy, a idzieci będą się cieszyć, że jest dóch Mikołajów, a nie jeden jak co roku! Co Ty na to? Czekam na szybką odpowiedź!Pozdrawiam.Sw.Mikołaj.
1 5 1