Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T18:02:45+01:00
Ślubowanie

Pojedynki

Inne określenia pojedynków

Ułaskawienie skazanego
1 5 1
2009-12-03T18:07:16+01:00
1.Ślubowanie damie serca
2.Słowo rycerskie
3.Nietykalność posła
4.Pasowanie
5.Turnieje rycerskie
6.Turnieje
7.<Sąd Boży>
8.Służenie damom pomocą i opieką
9.Lojalność wobec Boga
10.Religijność ale zarazem bezbożność