Odpowiedzi

2009-12-03T18:03:47+01:00
Woda zamarzająca w szczelinach jezdni jeszcze bardziej je rozrywa. Tak powstają dziury
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T18:06:09+01:00
Proste
latem tworzą się w nawierzchni pęknięcia- zazwyczaj od przeładowanych samochodów dostawczych.
Zimą w szczeliny wnika woda i zamarza. Lód ma większą objętość niż woda- rozpycha się i dlatego wylatują od razu duże dziury.
Zamarzająca woda rozsadza nawierzchnię od spodu.

to tyle
1 1 1