Odpowiedzi

2009-12-03T18:07:57+01:00
Kartka nasiąknie wodą i przyklei się do szklanki.
Bo w szklance wytworzy się podciśnienie, a kartka zamyka szklankę. Mikronierówności między kartką a szklanką wypełnienie są wodą
Tak mi się wydaje;)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T18:08:55+01:00
Proste
Podczas odwracania szklanki woda ma chęć wypłynąć, ale między dnem a powierzchnią wody wytwarza się podciśnienie - tym większe im wyższa jest szklanka. Kartka uniemożliwia wniknięcie do szklanki powietrza.
Dlatego woda nie wylatuje.
4 3 4