Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:07:48+01:00
Jestem polakiem, wiec dla mnie największa chluba(inaczej duma) jest moja ojczyzna, naród który kocham czyli Polska. Dzieki polakom, którzy dużo osiagneli(np.Adam Mickiewicz, Mikołaj Kopernik, Maria Skłodowska-Curie) mój naród jest podziwiany i szanowany przez inne kultury, nie tylko w Europie, ale na całym swiecie.
6 4 6
2009-12-03T18:07:56+01:00
Jestem dumny , że jestem polakiem ponieważ nasz kraj ma swoją legendę , muzykę, kulturę .Ale również i swoich wspaniałych gwiazdorów :)
10 2 10