Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:10:28+01:00
9√3=a²√3/4 /x4
36√3=a²√3 /:√3
a²=36
a=6

h=a√3/2
h=6√3/2
h=3√3

rw=1/3 h

r =1/3 x 3√3=√3
P=√3²π=3π
L=2π√3=2√3π

2009-12-03T18:17:50+01:00
P=a²×pierwiastek z 3 dzielone na 4
4P dzielone na pierwiastek z 3=a²
a²=36 (pierwiastki się skrócą)
a=6

r=⅔h
h=a pierwiastek z 3 przez 2
h=3 i pierwiastek z 3
r=⅔*3 i pierwiastek z 3
r=2 i pierwiastek z 3

L=2πr
L=4 i pierwiastek z 3π

P=πr²
P= 12π