A) zamień na ary:
0,02ha 3200m kwadratowe 0,5km kwadratowe
b) zamień na hektary:
320000m kwadratowe 800a 0,7km kwadratowe
c) zamień na metry kwadratowe:
250a 0,4ha 1/4 (jedna czwarta) a 2,7ha
d) zamień na kilometry kwadratowe:
150ha 1000000a 45ha

2

Odpowiedzi

2009-12-03T18:13:02+01:00
A)2,32,5000
b)32,8,70
c)25000,4000,25,27000
d)1,5 , 100, 0,45
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:13:09+01:00
A) 2 a, 32a, 5000 a
b)32 ha, 8ha, 70 ha
c)25000m, 4000m, 25m, 27000m
d)1,5 km, 100 km, 0,45 km