Bardzo proszęo list z zarzaleniem dotyczący słownika(słownik idiomów) zamówionego przez internet w którego treści:
-zgłaś źle wykonaną usługe
-słownik polsko-angielski który zamówiłeś na stronie www. jest zniszczony
-ubolewasz, że otrzymałeś nie tę książkę jaką zamówiłeś
-prosisz o wymiane słownika i prosisz o wyjasnienie dlaczego usługa zostałe źle wykonana

1

Odpowiedzi

2009-12-03T23:18:10+01:00
Dear Mister/Madam
I'm writing to you to a complain about the book I bought here.
Polish-English dictionary that I ordered in your on-line shop looks as if it was used. The cover is spotty and there are some missing pages. What is more you send me the wrong book! Could you explain how that happened? I wish I hadn't visited your website. I wouldn't have any problem now. Is there any possibility to return the dictionary and order another one? I just wonder if you treat all customers like me. I hope similar situations won't happen again in the future.

Yours sincerely, XXX