Odpowiedzi

2009-12-03T18:20:48+01:00
CHrześcijanie głoszą Ewangelie by dać przykład innym że wiara zmusza nas do poświęceń takich jak nawracanie innych ludzi .
Najlepsza Odpowiedź!
  • kw8
  • Początkujący
2009-12-03T18:21:25+01:00
Ponieważ mocno wierzą w Boga i chcą aby inni też uwierzyli. Mają nadzieję, że jerzeli będą to rozgłaszać to ludzie będą chodzić do Kościoła, modlić się... Mają nadzieję przekonać innych do wiary, a tym wierzącym przypominać o istnieniu Boga.
2009-12-03T18:22:50+01:00
Poto by się nawrucili i głosili krulestwo boże