Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:30:08+01:00
A)CuCo3=64+12+3*16=124
b)Ni(NO3)2=1 * 59u + 2 * 14 u + 6 * 16u = 183 u
c)N(NH4)3PO4=14+3 * 14 u + 12 * 1 u + 1 * 31u + 4 * 16 u = 163
12 3 12
2009-12-03T18:36:35+01:00
A)
Cu - 64u
C - 12u
O - 16u

64 + 12 + 16 * 3 = 64 + 12 + 48 = 124u

b)
Ni - 59u
N - 14u
O - 16u

59 + [(14 + 16 * 3) * 2] = 59 + [(14 + 48) * 2] = 59 + (62 * 2) = 59 + 124 = 183u

c)
N - 14u
H - 1u
P - 31u
O - 16u

14 + [(14 + 1 * 4) * 3] + 31 + 16 * 4 = 14 + [(14 +4) * 3] + 31 + 64 = 14 + (18 * 3) + 31 + 64 = 14 + 54 + 31 + 64 = 163u
16 4 16