Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:25:39+01:00
A.Oni są moimi nauczycielami ,
b.To są moje długopisy ,
c.To jest mój słownik ,
d.To jest mój komputer ,
e.Tu są jego książki ,
f.To jest jej pies ,
g.Oni są moimi dobrymi kolegami
2009-12-03T19:10:39+01:00
A) To są moi nauczyciele
b) To są moje ołówki
c) To jest mój słownik
d) To jest mój komputer
e) To są jego książki
f) To jest jej pies
g) To są moi dobrzy przyjaciele
2009-12-03T19:13:31+01:00
A) to są moi nauczyciele
b) to sa moje ołówki
c) to jest mój sównik
d) to jest mój komputer
e) tamte ksiązki sa jego
f) to jest jej pies
g) to sa moi dobrzy przyjaciele