Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • sarC
  • Rozwiązujący
2009-12-03T18:27:59+01:00
Dagmara – imię żeńskie pochodzenia skandynawskiego. Wywodzi się być może z połączenia słów dagr "dzień" i mar "dziewica", "panna", albo też mari "sławny". Możliwe, że jest to duńska wersja słowiańskiego imienia Drogomira, które nosiła czeska księżniczka, żona Waldemara II Zwycięskiego.
2009-12-03T18:29:01+01:00
imię żeńskie pochodzenia skandynawskiego. Wywodzi się być może z połączenia słów dagr "dzień" i mar "dziewica", "panna", albo też mari "sławny". Możliwe, że jest to duńska wersja słowiańskiego imienia Drogomira, które nosiła czeska księżniczka, żona Waldemara II Zwycięskiego
2009-12-03T18:29:40+01:00