Napisz pocztówkę z Nürnberg do kolegi w Austrii, w której informujesz go:
1. Kiedy i czym pojechałeś do Nürnberg
2. Gdzie i jak długo przebywałeś w Nürnberg
3. Jak spędzałeś ten czas i co tam sfotografowałeś
4. O wrażeniach z twojego pobytu w Niemczech

Pamiętaj o zwrocie grzecznościowym na początku i pozdrowieniach na końcu.

//Dosłownie parę zdań, nie musi to być długie. Oczywiście jak ktoś napisze poprawnie to nie zapomnę wybrać jako najlepsza odpowiedź.

2

Odpowiedzi

2009-12-04T18:52:53+01:00
Halo...
Ich war 2 Wochen im Nürnberg.Ich bin dort mit einem Zug gefahren.Die Fahrt war sehr langweilig , ich musste ... (czas jazdy) Stunden dahin fahren.Ich bin am Haupwache aus geschtiegen.Die Stadt ist wunderschön , ich habe fast alles photografiert und ich habe die Zeit in Deutschland genossen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:53:41+01:00
Tu masz po niemiecku:


Hallo, kam gestern Abend in der Nürnberger reiste mit dem Bus (es gab eine Menge von Personen). Verbrachte ich eine wunderbare zwei Wochen gibt es für de Zeit lebte in einem Freund. Eine Menge freie Zeit, die wir besuchten, und wir spielten Lego. Ich fotografierte die alle sah nur die Passanten. Es war großartig. in Deutschland gibt es so viele interessante Dinge. ausalijski grüßen Sie, buddy




po polsku:



Cześć
wczoraj wieczorem dojechalem do Nürnberg jechałem autobusem (było strasznie dużo osób).spędziłem tam cudowne dwa tygodnie przez en czas mieszkałem u kolegi .dużo zwiedzaliśmy a w wolnych chwilach graliśmy w lego. fotografowałem wszystkich przechodniów jakich tylko zobaczyłem .było świetnie . w Niemczech jest tyle ciekawych rzeczy .pozdrawiam cię ausalijski kolego