Wiem ,że to trochę głupie i że sama powinnam wiedzieć to,ale nie wiem jak to uformować ;/
I ... proszę o pomoc =] a oto zadanko:
Napisz krótko o sobie .Wypisz :
-zalety
-wady
-zainteresowania
-informacje czym chce zostać w przyszłości i co robię by to osiągnąć
PS.Możecie napisać o sobie a ja to podstawie ,potrzebna jest forma =] z góry dzięki=] Pozdrawiam Ju$$ka

2

Odpowiedzi

2009-12-03T18:41:35+01:00
Moje zalety :umiem tanczyc,spiewac i ładnie malowac,a moje wady to: nap.nie mam checi do nauki cieszko sie skupiam,a w przyszłosci chciała bym zostac fryzjerka poniewaz bardzo mnie to interesuje i uwielbiem czesac innych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:50:59+01:00
Mam na imię _______. Mieszkam w ______ i uczęszczam do szkoły podstawowej __________ ( np. imienia króla Kazimierza Wielkiego w Niepołomicach ). Interesuję się ( w moim przypadku ) jazdą konną i wszystkim co wiąże się z końmi. Jeżdżę konno już 4 lata w Stadninie w Niepołomicach. Od pół roku mam swojego konia który ma na imię Gaja. Bardzo lubię też rysować. Rysuję już od najmłodszych lat i zawsze wszyscy mówili, że rysuję najładniej i najstaranniej w przedszkolu. Głównie rysuję zwierzęta. Prowadzę kilka blogów o koniach i o rysowaniu. Koleżanki mówią o mnie, że jestem zabawna i łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi. Zawsze stawiam na swoim - jestem uparta. W przyszłości chciałabym zostać weterynarzem ponieważ chcę mieć cały czas kontakt ze zwierzętami. Aby mi się to udało pilnie uczę się z biologi/przyrody, i mam bardzo dobre oceny z tego przedmiotu. Gdy ukończę liceum udam się na studia. Studiować będę oczywiście weterynarię. Nie chcę urywać kontaktu z końmi więc będę starała się mieć również z nimi coś wspólnego. Może zacznę się udzielać w różnych zawodach skokowych ?
Mam nadzieję, że moje marzenia się spełnią.
2 4 2