Narysuj algorytm za pomocą, którego rostrzygniemy która z podanych dwóch liczb (x czy y) jest większa oraz wydrukujemy różnicę pomiędzy liczbą większą a mniejszą. Jeżeli okaże się że podane liczby są jednakowe należy podać dwie nowe liczby.

Pomógł by mi ktoś zrobić algorytm? ja nie mówię żeby zrobić go całego za mnie ale pomóc mi czy coś :) chyba że się w tym ktoś specjalizuje :)

2

Odpowiedzi

2009-12-03T18:33:18+01:00
Początek
Pisz ('Algorytm dodaje dwie podane liczby')
Czytaj (x) Czytaj (y)
S:=x+y
Wynik wynosi ' , S
Koniec
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:05:36+01:00
1. Narysuj koło, a w nim wpisz "start"
2. Narysuj strzałkę od koła w dół i narysuj równoległobok i w nim wpisz "wprowadź liczbę (x,y)"
3. Od rónoległoboku kolejną strzałkę i narysuj "kopnięty" kwadrat, a w niego wpisz "x<y"
4. z dwóch wierzchołków narysuj dwie strzałki (z prawego i lewego) i na lewej napisz "NIE", a na prawej "TAK"
5. Przy grocie strzałki "NIE" narysuj kwadrat i wpisz w niego "max:=y"
6. Przy grocie strzałki "TAK" narysuj kwadrat i wpisz w niego "max:=y"
7. Narysuj dwie strzałki od prostokątów aby sie złączyły i od nich jedną w dół
8. Przy grocie kolejnej narysuj rownoległobok i wpisz w niego "Wyprowadź max"
9. Narysuj ostatnią strzałkę od równoległoboku i narysuj koło i wpisz w nie "Koniec"
37 4 37