Odpowiedzi

2009-12-03T18:32:27+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T18:40:18+01:00
Autorc opisuje o historii Polski.Warto przeczytac poniewaz sa opisane wydarzenia z dziejów naszego kraju, informacji o działalności zakonników i ich wprowadzeniu różnorakich upraw,przedstawione fakty dziejów ojczyzny, to nie tylko miejsce to także ojczyzna, a co za tym idzie - uczucie patriotyzmu,
1 5 1