Odpowiedzi

2009-12-03T18:39:26+01:00
Ponieważ słonce wtedy pada bardziej na południową stronę kuli ziemskiej .
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:41:33+01:00
Gdy w polsce zaczyna sie kalendarzowa zima w Austri panuje lato, ponieważ kula ziemska sie obraca, w Polse panuje zima wtedy kiedy polska (odwróci się) dalej od słońca wiadomo jest zimniej . A wiadomo ze Autria jest położona niżej od polski wiec gdy polska oddalona jest od słońca Austria jest wtedy przybliżona, i wtedy nagrzewa się bardziej Austria od polski.
6 4 6