Odpowiedzi

2009-12-03T18:40:55+01:00
A z właśnie takim rodzajem informacji mamy do czynienia w DNA. w danej grupie roślin istnieje mieszanka genów określających długość ich korzeni. Występowanie gatunków pewnych gatunków zwierząt jest dziś ograniczone do wąskich . Osobniki lepiej przystosowane do otaczającego je środowiska.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:47:57+01:00
Modyfikacja korzenia jest rodzajem przystosowawczym rosliny, poniewaz nie kazdy organizm jest w stanie przetrwac srogie warunki i musza sobie jakos ,,radzic``. Przykładem tego jest właśnie modyfikacja korzeni np. Korzenie czepne przystosowalały sie poprzez przyczepinie sie do innych drzew. Bez tego wiłyby sie po ziemi i mogłyby być np. zgniecione. Sswaki : rosliny, ktore maja taki typ korzenia przystosowaly sie wchlaniajac wode i sole mineralne z wiazek przewodzacych zywiciela. Korzenie podporowe i oddechowe : owy typ korzenia wystepuje na terenach bagnistych. Bez nich rosliny miałyby trudnosci z oddychaniem.