Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:48:07+01:00
Boys- Jesteś szalona



I. Miłość odchodzi słyszę znów z Twoich ust
Zawsze prawda miała jakiś sens
Te dni jak bajka,piękne jak tysiąc róż
Ty się śmiałaś zawsze no i cześć

REF: Jesteś szalona mówię Ci
Zawsze nią byłaś
Skończ już wreszcie śnić
Nie jesteś aniołem mówię Ci
Jesteś szalona

II. Na pożegnanie dajesz mi uśmiech swój
Gdy odchodzisz wszystko burzy się
Kochałem Cię i Twe szaleństwa,mocno tak
Ty się śmiałaś zawsze no i cześć

REF: Jesteś szalona mówię Ci ...


autor: Marcin Miller
2009-12-03T18:56:57+01:00
Nie wiem czy o takie szaleństwo chodzi, ale może "Party" Oddziału Zamkniętego..