Odpowiedzi

2009-12-03T18:49:29+01:00
2009-12-03T18:50:35+01:00
Skły wapniowe- z nich robi się cement.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:47:58+01:00
Jeszcze do niedawna najwiekszym bogactwiem były lasy jodłowe i modrzewiowe lecz na skutek zanieczyszczen powietrza gina.Dziś do najwiekszych bogactw mineralnych Gór Swietokrzyskich należa skały głównie wapienne, znalazły one zastosowanie w budownictwie.
3 3 3