Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T18:51:17+01:00
Poniewaz czasami uczucia zasłaniaja ,zaślepiają prawde,z uczuciami w parze idzie tez rozum.Jest tez zasada jaką powinno sie kierowac w zyciu ,jest serce, albo jak mówią niektórzy intuicja lub emocje,jest zdrowy rozsądek i kalkulacja.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:52:08+01:00
W zyciu nie można kierowac sie tylko uczuciami, poniewaz nasze uczucia nie mogą nad nami panowac. Jezeli uczucia panuja nad człowiekiem oznacza to iż, ten czlowiek jest słaby.
Poza tym sugerujac sie uczuciami mozemy wpaść w kłopoty, poniewaz uczucia każa nam robic rzeczy które sa niedozwolone lub takie jak by to powiedziala młodziez obciachowe i wstydliwe zarówno dla innych jak i dla samego siebie.
1 5 1