Gazy wypełniają całą dostępną im objętość, ponieważ:
a) ruch cząsteczek jest powolny, a oddziaływania międzycząsteczkowe słabe
b) ruch cząsteczek jest szybki, a oddziaływania międzycząsteczkowe bardzo słabe
c) ruch cząsteczek jest słaby, a oddziaływania międzycząsteczkowe silne
d) ruch cząsteczek jest szybki i oddziaływania międzycząsteczkowe są silne

3

Odpowiedzi

2009-12-03T18:58:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:57:58+01:00
B) ruch cząsteczek jest szybki, a oddziaływania międzycząsteczkowe bardzo słabe
4 5 4