Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:01:01+01:00
Twoje- swoje rym dokladny uklad koncowy
wspominamy- uzywamy rym niedokladny uklad koncowy
plynie- minie rym dokladny uklad koncowy
wdziecznosci- zyczliwosci rym dokladny uklad koncowy

to wszystko jest w necie na wikipedii
2009-12-03T19:13:59+01:00
Twoje-swoje
wspominamy-używamy
płynie-minie
wdzięczności-życzliwości
rozpycha-licha
pominiemy-chcemy
obyczajem-stajem
niszczeje-dogrzeje
panie-stanie
ręka-męka
słynie-zaginie
pokornym- spornym
moje-twoje
złości-litości
żeńskie,dokładne

epitet:
ciężka

porównanie:
karz obyczajem jako śnieg niszczeje
apostrofa:
Miej nas na wodzy
przenośnia:
świat zaginie