Odpowiedzi

2009-12-03T19:04:55+01:00
X - y = 120
0,2x = 0,8y |*(-5)

x - y = 120
-x = -4y

x - y = 120
-x + 4y = 0
dodając (metoda przeciwnych współczynników)

3y = 120 | :3
y = 40

x - 40 = 120
y = 40

x = 120 + 40
y = 40

x = 160
y = 40


1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:07:47+01:00
I liczba x
II liczba y
4/5=0,8
20%=0,2

x-y=120
0,2x=0,8y

x-y=120
0,2x-0,8y=0/10

x-y=120
2x-8y=0/:(-2)

x-y=120
-x+4y=0
---------------dodaję stronami
3y=120/:3
y=40
x=120+40
x=160
y=40

Iliczba ----160
II liczba----40
spr:160-40=120
0,2*160=32
0,8*40=32
2 3 2