Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:04:21+01:00
-ciekawe wątki
-pouczająca książka, przedstawiająca dawną kulturę
-książka napisana zrozumiałym językiem
-szybko się ją czyta
-treść bogata jest w ważne opisy, idealnie ilustrujące dawną rzeczywistość
:)
2009-12-03T19:05:29+01:00

1)Dobra książka chistoryczna
2)całkiem ciekawa
3)nawet wciągająca
4)Jeśli zadana to i tak musisz przeczytać
5)Czytałem i nawet niezła