Przetłumacz tekst
My favourite is The london eye. The from the top are amazing . It moves all the time but it goes very slowy It takes half an hour to go

i love wembley stadium especially the arch They say it"s the longest roof arch in tche wold It there football pitches long my dad has got tickets for the cup final at Wembley in may

prosze bo to na jutro
błagam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:05:21+01:00
Z tego co napisales/as wynika to:

Moim ulubionym jest oko Londynu. Z góry są niesamowite widoki. Porusza się cały czas, ale idzie bardzo powoli , trwa pół godziny.

Kocham Wembley Stadium , a zwłaszcza łuk. Mówią, że to najdłuższy łuk dachu świata. Są tam boiska do piłki nożnej długo mój tata ma biletów na puchar w finale na Wembley w Maju.

Nie wiem czy dobrze przepisales/as zdanie po Polsku , ale chcac nie chcac tak to wychodzi. Mozesz sobie samemu poprawic po Polsku
2009-12-03T19:09:11+01:00
Moim ulubionym jest oko Londynu. Z góry są niesamowite. Porusza się cały czas, ale idzie bardzo powoli zajmuje pół godziny, aby przejść

Ja kocham Wembley Stadium szczególnie są Mówią, że najdłuższy łuk dachu byłoby tam boiska do piłki nożnej długo mój tata ma biletów na puchar w finale na Wembley może