Odpowiedzi

2009-12-03T19:05:07+01:00
Upewnij sie gdzie jest ninus a gdzie plus i włuż tak do telefonu zeby pasowało
myśle ze pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:05:07+01:00
1.Trzeba miec telefon i baterię xD
2.Zdejmij klapkę telefonu,która znajduje się z tyłu.
3.Włóż baterię.
4.Zamknij tył telefonu klapką.
5.Włącz telefon
2009-12-03T19:04:31+01:00
Najpierw nalerzy wziąść baterię do reki .Potem włożyć odpowiednio baterię do telefony.A potem zamknąc klapkę od telefonu . :)