Odpowiedzi

2009-12-03T19:05:32+01:00
Jak długo jest pan podróżnikiem?
nie boi się pan tak sam wybierać w podróże?
gdzie pan był najdalej?
czy chętnie pan zostawia rodzinę i wyrusza w podróż?
2 2 2
2009-12-03T19:06:59+01:00
Czy nie bał się pan tej wyprawy?
Czy nie obawiał pan się o zdrowie Jasia Meli?
Jak pan się czuł po dotarciu na biegun?
Ile pan ćwiczył przed tą wyprawą?
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:07:02+01:00
Czy już jako małe dziecko chciał być pan podroznikiem ??
Ktora z wypraw byla dla pana najcięższa??
Czy tak ciężkie podroze wpływają jakoś negatywnie lub pozytywnie na pana życie osobiste??
Czy ktos kiedys odradzal panu tego typu eskapady i mowiac ze jest to zbyt niebezpieczne??

pozdrawiam :))
3 3 3