Spróbuj ułożyć ortograficzną rymowankę, w której będą przeważały wyrazy z ż albo rz, albo ó. Może być trochę bez sensu, ale z rymem. Twój kolega ułożył taką:
Rzęsa w rzece się kąpała,
Z brzegu na brzeg przepływała.
Rzekł więc cesarz do malarza:
- Taka rzęsa się nie zdarza.
Rzęsa w rzece nie przebywa,
Rzęsa w stawie jest szczęsliwa!

Ale inny !

3

Odpowiedzi

2009-12-03T19:10:04+01:00
Marzena marzy
może pojadę nad morze,
a może ryby złowię w jeziorze,
może kraj wzdłuż i wszerz przemierzę,
albo może zaśpiewam w operze

5 4 5
2009-12-03T19:11:47+01:00
Wrzuć to rzeki małą skówkę,
ja ułożę Ci rymówkę.
Żółty żonkil, rośnie blisko
Niedaleko jest zimowisko !
Żaba już tutaj podskakuje
ja to czuje , ja to czuje !
Ósma godzina już jest
żyj bracie, bo to kres.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:13:20+01:00
Żyła sobie żyła,
która marzyła o bogatej żyle,
tak marzyła, że się stopiła.
I ta żyła po chwili już nie żyła.
tERAZ marzy i zdycha w dolinie Przy samym berlinie
6 3 6