Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T19:07:50+01:00
Zatapiasz w kolbie miarowej wypełnionej cieczą- wodą.
Zmiana objętości na wskazaniach miarki kolby to szukana objętość.

to tyle
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:09:55+01:00
Takiego pomiaro dokonuje sie przez zanurznie ciala w wodzie wyparta woda stanowi objętość taki pomiar wygląda tak w menzurce mamy wode odczytujemy objentość wrzucamy przedmiot i odczytujemy wartość potem odejmujemy od tej wartości pierwszom
1 5 1