Odpowiedzi

2009-12-03T19:09:46+01:00
Szczescia nie trzeba szukac samo nas znajdzie tylko potrzeba troche czasu i wytrwalosci ;).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:12:36+01:00
Badz dla wszystkich mily i przyjazny.
Nie przejmuj sie zbyt problemami lecz szybko i skutecznie je rozwiazuj.
Rob to co kochasz i nie sluchaj sie innych co do wyboru swoich pasji.
Nie boj sie okazywac uczuc.
Znajdz osobe ktorej bedziesz mogl wszystko powiedziec.
Bądz optymistą.