Odpowiedzi

2009-12-03T19:22:42+01:00
Http://www.travelplanet.pl/przewodnik/rpa/gospodarka.html
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:23:44+01:00
RPA należy do największych na świecie producentów złota, diamentów, platyny, chromu, węgla kamiennego oraz manganu.Rozwój gospodarczy państwa jest możliwy właśnie dzięki eksploatacji tych surowców mineralnych.Sprzedawane za granicę, stanowią one jedno z ważniejszych źródeł dochodów RPA. Na potrzeby rynku wewnętrznego wydobywa się głównie węgiel kamienny, rudy żelaza oraz miedzi.
1 5 1