Połącz

1 koturny
2 wielkie donizje
3 skene
4 sofokles
5 orchestra
6 arystofanes

a) święto ku czci boga wina
b) buty noszone przez starożytnych aktorów
c) miejsce występów churu w teatrze antycznym
d) starożytny twórca komedij
E) największy grecki tragedio pisarz
f) budynek pełniący funkcię garderoby

błagam to na jutro

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:14:37+01:00
1. b)
2. a)
3. f)
4. e)
5. c)
6. d)
6 3 6
2009-12-03T19:17:57+01:00
Ostatnio to miałam :D
koturny - buty noszone przez starożytnych aktorów
wielkie dionizje - święto ku czci boga wina
skene - budynek pełniący funkcę garderoby
sofokles - największy grecki tragediopisarz
orchestia - miejsce występów churu w teatrze antycznym
arystofanes - starożytny twórca komedi.
4 4 4