Krótkie opowiadanie po niemiecku w czasie przeszłym (Perfekt)
Temat: Co robiłaś w ostatnim weekendzie . Prosze o pomoc . Potrzebne na już bo musze się na pamięć nauczyć . :(:(

Napisze wam po polsku co bym chciała tam mieć.

Na weekend byłam u babci. Przez pół dnia oglądałam telewizję. Po obiedzie wyszłam do koleżanki. Poszłyśmy razem do kina na film . Film nam się bardzo podobał. Po seansie wróciłyśmy do mojej babci. Zapowiadała się długa noc , ponieważ mogłyśmy spać u mojej babci. Rozmawiałyśmy na temat filmu. O godzinie 2 w nocy poszłyśmy spać, bo byłyśmy zmęczone. Rano odprowadziłam koleżankę . A gdy sama wróciłam musiałam już jechać do domu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T13:52:37+01:00
Am Wochenende bin ich bei meiner Oma gewesen. Ich habe ferngesehen. Dann habe ich mit meiner Freundin FuBball gespielt.
Am Nachmittag sind wir ins Kino gegangen. Der Film ist sehr gut gewesen.
2009-12-04T18:07:29+01:00
Am Wochenende war ich bei meiner Oma.Fast den ganzen Tag habe ich Fehrnsehen geguckt.Nach dem Mittagessen bin ich zu meiner Freundin geganen.Zusammen sind wir ins Kino gegangen.Der Film hat uns sehr gefallen.Dann sind wir wieder zur meiner Oma gefahren.Der Abend sollte sehr lang sein , weil wir bei meiner Oma übernachteten.Wir haben über diesen Film gesprochen.Um 2 Uhr Morgens sind wir endlich schaffen gegangen , weil wir müde waren.Am Morgen brang ich meine Freundin nach Hause und als ich zurück kam musste ich schon zu mir nach Hause fahren.
8 4 8