Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:18:56+01:00
Formy oszczędzania :
- kupować tańsze rzeczy
- oszczędzać np. nie kupować zbyt wiele słodyczy
- nie rozrzucywać 10 groszówek byle gdzie - włożyć do skarbonki a może się nawet uzbierać 5 zł . !
Pożyczania pieniędzy:
-Jeżeli osoba która pożyczyła u ciebie dużą sumke np. 10 zł
nie odda jej w określonym terminie np. 7 dni to w każdym następnym dniu będzię musiała dopłacać np. 50 gr
2009-12-03T23:41:50+01:00
Żeby oszczędzać można np:
brać własną reklamówke z domu a nie kupować w sklepie
jesc mniej słodyczy
nie zostawiać 1groszuwek
patrzeć na pojemność kupowanego produktu
zbierać makulature i ją póżniej sprzedawać na skupie
nie kupować cipsów
nie wyrzucac jabka jak ma kilka czarnych kropek
pisać szczuplej w zeszycie żeby mniej zeszytów było potrzeba
mniej pisać sms-ów
nie kupować nudnych czasopism.