Z 27 drewnianych klocków w kształcie sześcianów o krawędzi 2 cm złożono sześcian. Otrzymano bryłę pomalowaną na niebiesko a następnie rozłozono na pojedyńcze kostki. Ile otrzymano kostek:a)z jedna scianą pomalowaną :b)których sciany nie zostały pomalowane.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T13:04:56+01:00
27- klocków krawędz-2cm sześcian
a) Jedną ściane pomalowaną mają 4 klocki
b)nie został pomalowany tylko jeden klocek
2009-12-04T16:34:22+01:00
Biedronka665 napisał/a źle!
a) 6
b)1
  • Agy
  • Początkujący
2009-12-04T18:22:12+01:00

Jedną ściane pomalowaną mają 4 klocki
nie został pomalowany jeden klocek