Odpowiedzi

2009-12-03T19:20:20+01:00
Trzeba głosić słowo Boże, postępować według przykazań, światczyć o wierze swoim życiem i postępowaniem.
2009-12-03T19:21:36+01:00
Aby można się nazwać uczniem Chrustusa trzeba najpierw go poznać.Należy chcieć być z Nim modlić się chodzić do kościoła.Lecz to wszystko nie wystarczy bo trzeba traktować Go jako zbawiciela i Ojca.
Rozwiń to sobnie jakoś:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:57:53+01:00
ABY BYĆ UCZNIEM JEZUSA TRZEBA BYĆ JEGO PRZYJACIELEM PO PRZEZ PRZYJMOWANIE NAJŚWIĘTSZYCH SAKRAMENTÓW ,TRZEBA ZAUFAĆ MU BEZGRANICZNIE SŁUCHAĆ SŁOWA BOŻEGO I ROZPOWSZECHNIAĆ JE.NIGDY NIE MOŻNA WĄTPIĆ W NIEGO ,TRZEBA BRONIĆ JEGO IMIENIA I NIE MOŻNA SIĘ GO ZAPRZEĆ,JEZUS POWIEDZIAŁ;KTO SIĘ MNIE ZAPRZE,TEGO I JA SIĘ ZAPRĘ U MEGO OJCA.BĘDĄC UCZNIEM JEZUSA OSIĄGNIEMY ŻYCIE WIECZNE.