1.
8dm 5 cm 6 mm - ile to milimetrów ?
86dm 3cm 7 mm - ile to milimetrów ?
56dm 4cm 9 mm - ile to metrów ?

2.
0,6h = ile to minut i sekund ?
0,2h =ile to minut i sekund ?

3.
1,3h= ile to godzin i minut ?
2,75h = ile to godzin i minut ?

4.
Kombajn kosi pszenice z szybkością 150m² na minutę. Oblicz, jaką powierzchnię pola skosi kombajn w czasie 8 godzin.

2

Odpowiedzi

2009-12-03T19:35:30+01:00
1.
856
8637
5 m 64cm 9 mm
2.
36 minut 2160 sekund
12 minut 720 sekund
3.
1godzina i 18 minut
2godziny i 45 minut
4.
1h-60 minut
8h-480 minut
150²×480=72000m²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:40:02+01:00
1
856mm
8637mm
5649mm
2
36min,2160s
12min,720s
3
1h18min,78min
2h45min,165min
4
1h=60min.
60min × 8=480min
480min × 150m²=72000m²