Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:25:48+01:00
(9*10do-4) do2/ (6*10do-9)do2 = 81*10do-8/36*10do-18 = 2,25 * 10do10
jest wiekszy 2,25 * 10do10 razy
4 3 4
2009-12-04T01:14:16+01:00
Ile razy większe jest pole kwadratu o boku 9 × 10 ⁻⁴ od pola kwadratu o boku 6 × 10 ⁻⁷ m.? wynik podaj w notacji wykładniczej.

P1=(9 × 10 ⁻⁴)²=81*10⁻⁸
P2=(6 × 10 ⁻⁷)²=36*10⁻¹⁴

P1/P2=81*10⁻⁸/36*10⁻¹⁴=2,25*10⁶ razy
3 5 3