Odpowiedzi

2009-12-03T19:21:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:22:13+01:00
Za 500 lat świat nie będzie istniał w skutek ocieplenia globalnego.
2009-12-03T19:27:38+01:00
W roku 2012 bedzie koniec swiata ale niewielka czesc ludzi przezyje nastanie epoka lodowcowa kontynenty przemieszcza sie i podzielą na rozne strony a za 500 lat swiat bedzie wygladał podobnie do dzisiejszego tylko bedzie bardziej rozwiniety technologicznie :D