Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:28:44+01:00
0,5km² = 5000a

320000m²= 32ha

800a = 8ha

0,7km² = 70ha

250 a = 25000m²

0,4 ha = 4000m²

1/4a = 25m²

2,7ha = 27000m²

150 ha = 1,5km²

1000000a = 100km²

45ha = 0,45km²

Pozdrawiam .^ ^ :)
1 5 1
2009-12-03T19:45:39+01:00

800a = 8ha

0,7km² = 70ha

250 a = 25000m²

0,4 ha = 4000m²

1/4a = 25m²

2,7ha = 27000m²

150 ha = 1,5km²

0,5km² = 5000a

320000m²= 32ha


45ha = 0,45km²
2009-12-03T19:54:20+01:00
Zamien na ary
1km²=10 000 a
0,5km²=5000a

zamien na hektary:

10000 m²=1 ha
320000 m²=32 ha

100 a=1 ha
800a=8 ha

0,01km²=1 ha
0,7km²=70 ha

zamien na metry ²,:

1 a = 100 m²
250 a=25000 m²

1 ha = 10000 m²
0,4 ha=4000 m²

1 a = 100 m²
1/4a=1/4 *100m²=25m²

1 ha = 10000 m²
2,7ha=27000 m²

zamiem na kilometry ²,:
1 ha=0,01km²
150 ha=150 *0,01km²=1,5 km²

10 000 a=1km²
1000000a =100km²

1 ha=0,01km²
45ha=45*0,01km²=0,45km²