Odpowiedzi

2009-12-03T19:47:05+01:00
1. Dawno stosowano cechy wiecej ogladano i nacechowano je bardziej ciałem człowieka
2.
Fidiasz-bogini ateny w partenoinie znajduje się
Myron-Dyskobol
Praksytyles-Afrodyta Knidyjska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:49:04+01:00
Ad2.
*Myron - Dyskobol
*Poliklet - Doryforos
*Fidiasz - Atena Partenos

Ad1.
Idealizm greckiej rzeźby polegał na przedstawiniu zmian jakie nastąpiły w sposobie przedstawiania człowieka.
1 5 1