Odpowiedzi

2009-12-03T19:28:16+01:00
Nie odczuwamy jednak tak dużego ciśnienia, ponieważ jest ono skompensowane. Krew, ciecze i gazy wewnątrz organizmu są ściśnięte do wartości ciśnienia atmosfery i oddziaływają na tkanki od wewnątrz. Dlatego, na przykład ścianki naczyń krwionośnych "odczuwają" jednakowe ciśnienia od zewnątrz i od wewnątrz i - dzięki temu - nie deformują się, a my nie odczuwamy bólu.
2 5 2
2009-12-03T19:28:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:29:57+01:00
Ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do podnoszenia lub obniżania się temperatur. Jednak wiele ludzi może odczuwać zmianę temperatury (ciśnienia) np. wyróżnia się to zmianą pogody
2 3 2