Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:36:55+01:00
A)Nowy Orlean (90stopni W)
21°E+90°W=111°
111°*4min=444min
444min=7h 24min
12⁰⁰-7h 24min=4³⁶

b)Tokyo(140stopni E)
140°E-21°E=119°
119°*4min=476min
476min=7h 56min
12⁰⁰+7h 56min=19⁵⁶

2009-12-03T19:40:08+01:00
21*+90*=111*
1*-4min
111 razy 4min=444*=7h04min
12.00+7.04=19.04
odp w nowym orleanie jest godzina 19.04


140*-21*=119*
1*-4min
119* razy 4min=476min=8h33min
12.00-8.33=4.33
odp w tokyo jest godzina 4.33
1 1 1