Odpowiedzi

2009-12-03T19:32:43+01:00
Nie powinno się pić alkocholu ponieważ niszczy to organizm i człowiek jest zdolny do wielu rzeczy pod wpływem alkocholu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:34:36+01:00
Nie powinno się pić alkoholu w dużych ulościach poniważ doprowadza to do nałogu a także do chorób wątroba się psuje
skutki picia alkoholu to :
Powoduje dolegliwości fizyczne
Wywołuje negatywne stany psychiczne
Powoduje zachowanie, które narusza wartości i normy postępowania
Stwarza zagrożenie bezpieczeństwa
Powoduje zaniedbanie obowiązków i zadań osobistych
Powoduje zaburzenia zdrowia
Powoduje uzależnienie
1 1 1
2009-12-03T19:35:16+01:00
Alkoholu nie powinno się pić w dużych ilościach bo to szkodzi zdrowiu powoduje inne złe myślenie.Alkohol można pić okazyjnie w małych ilościach i nie zbyt często wteyd jest to picie tak zwane dla zdrowia i okazyjne.Alkoholu nie powinny pić osoby niepełnoletnie ponieważ ich mózg nie jest przyzwyuczajony do tego rodzaju szkodliwego płynu,kobiety w ciąży gdyż to szkodzi dziecku a równocześnie im,osoby biorące jakieś lekarstwa bo nie wolno mieszać leków z alkoholem bo można wykorkować tzn.umrzeć lub może się coś z nami stać złego.