Odpowiedzi

2009-12-03T19:37:38+01:00
X - długość boku kwadratu

(x+8)(x-8)=36
x²-64=36
x²=100
x=10cm

P=x²=100cm²
1 5 1
2009-12-03T19:37:09+01:00
X+8*x-8=36(cm)
x²-8x+8x+64=36
x²=100
x=10(cm)

P=x²=100(cm²)

Odp. Pole kwadratu wynosi 100cm²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:38:17+01:00
(x+8) bok po zwiekszeniu
(x-8) bok po zmniejszeniu
Pole=(x+8)(x-8)=x kwadrat-64
xkwadrat-64=36
x kwadrat=100
x=10
pole=10*10=100


1 4 1