Odpowiedzi

2009-12-03T19:41:03+01:00
Wiele dzieci narzeka na naukę oraz nie widzą potrzebę chodzenia do szkoły. Ja uważam inaczej. Uczę się po to by zdobyć nowe umiejętności. Wtedy będę miał/a zapewnioną dobrą przyszłość. Moge też spotkać fajnych ludzi, z którymi się zaprzyjaźnię. Lepiej wiedzieć więcej niż niz nie wiedzieć.
Do nauki najlepiej motywuje mnie rodzina. Zawsze mnie wspierają. Choć może mi pare razy nie wyjdzie oni zawsze znajdą dla mnie czas i mi wytłumaczą wszystko. Wspierają mnie też koledzy i koleżanki.
23 1 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:54:42+01:00
Uczę się, aby osiągnąć podstawowy cel w moim życiu. Bo w tych czasch bez nauki nie ma rozwoju życia ludzi z ambicjami.
Motywuję mnie to że za te kilka lat znajde dobrą pracę, będe mieć środki na życie. Dobrze się ustawię po prostu. Jednym nauka teraz jest nie potrzebna, lepiej sie bawić, korzystać z życia niżeli siąść przed książkami. A potem co będzie nie będą mogli znaleźć dobrej pracy, a jeżeli teraz się wezmą za naukę to na pewno nie będą tego żałować. Motywuję mnie także to, że będę mogła kiedyś powiedzieć że jestem wykształconym człowiekiem.
Może nauka nie jest czymś co lubię lecz w tym wieku powinna być najważniesza.

34 1 34