Odpowiedzi

2009-12-03T19:50:19+01:00
*-do 2 potegi
zad 13
b) (1-b)(b-4)+3b== 1b-4-b*+4b+3b=8b - 4 -b*

d)(b-4)(b-3)-b(b+3)==b*-3b-4b+12-b*-3b=-10b+12

f)x(y+2)+(3x+4-y)(y+4)==xy+2x+3xy+12x+4y+16-y*-4y=4xy+14x+16-y*



Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:58:19+01:00
(a+b)(7-b+4c)=7a-ab+4ac+7b-b²+4bc

(1-b)(b-4)+3b=b-4-b²+4b+3b=-b²+8b-4

(b-4)(b-3)-b(b+3)=b²-3b-4b+12-b²-3b=12-10b

x(y+2)+(3x+4-y)(y+4)= xy+2x+3xy+12x+4y+16-y²-4y=
=4xy+14x-y²+16
1 5 1